FAQ
Jeśli prędkość Twojego internetu jest niższa niż deklarowana w umowie sprawdź prosimy:
1. Czy test wykonywany jest w z wykorzystaniem kabla ethernet czy WIFI. Do prawidłowego pomiaru musisz połączyć swoje urządzenie z routerem za pomocą kabla ethernet,
2. Czy Twój router obsługuje deklarowany poziom prędkości,
3. Czy Twoje urządzenie obsługuje deklarowany poziom prędkości, sprawdź kartę sieciową urządzenia.
4. Wykonuj pomiar korzystając z dużych” serwerów np. www.speedtest.net
5. Sprawdź swoją taryfę i jej poziom gwarancji prędkości w swojej umowie.
Karta sieciowa pełni bardzo ważną rolę w kwestii dostępu do internetu. Od niej zależy jaką maksymalną przepustowość internetu uzyskasz na swoim urządzeniu. Aby sprawdzić w jaką kartę wyposażony jest twój komputer z systemem Windows wykonaj nastęPujące operacje:
1.
Brak dostępu do internetu? Prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić:
1. Czy karta sieciowa w urządzeniu jest włączona
2. Czy urządzenie światłowodowe (terminal abonencki) ma zasilanie, jeśli tak jakie palą się diody.
- dioda “PON” czerwona – prosimy skontaktować się z serwisem, prawdopodobieństwo uszkodzenia kabla światłowodowego,
- dioda “PON” zielona – wyłącz chwilowo urządzenie z prądu i odczekaj 4-5 minut,
- dioda “LAN” nie pali się – prosimy sprawdzić i docisnąć kabel, w przypadku braku zmian prosimy o kontakt z serwisem, prawdopodobieństwo uszkodzenia routera,
3. Czy router ma zasilanie, jeśli tak prosimy o chwilowe wyłączenie z prądu w celu restartu urządzenia.
Faktury zgodnie z umową przesyłane są drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Jednakże z różnych powodów związanych głównie z mailingiem mogże nastąpić utrudnienie i faktura może nie dotrzeć. W związku z tym udostępniamy naszym klientom indywidualny panel klienta. Wystarczy się jedynie zalogować i pobrać fakturę. Można również za pośrednictwem panelu klienta sprawdzić saldo, wysłać widomość itp.
Aby się zalogować proszę kliknąć w zakładkę “Twoje finanse”. Dane do logowania znajdują się na umowie pod danymi abonenta.